Tyytyväisyystakuu

Ifolorin tyytyväisyystakuu

Verkkokauppalaki muuttuu – 100 % tyytyväisyystakuu säilyy

Uuden kuluttajansuojalain mukaan kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat kustannukset, ellei myyjä ole sitoutunut vastaamaan niistä.


Ifolor ei kuitenkaan muuta käytäntöä palautusten osalta. Meiltä ostetut tuotteet saa edelleen palauttaa veloituksetta 100 %:n tyytyväisyystakuun mukaisesti, joka on ollut meillä käytössä jo pitkään. Alan johtavana verkkokauppana palvelu on meille aina ykkösasia.


Haluamme taata, että olet tyytyväinen tilaamiisi tuotteisiin. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, jos sinulla ilmenee tuotteiden suhteen ongelmia tai kysymyksiä. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään. Yhteystiedot löydät täältä.

 

Näin palautat:

Jos et ole tyytyväinen, voit palauttaa ostamasi tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanotettuasi tuotteen.

 

1. Lähetä palautettavat tuotteet mieluiten samassa paketissa, jossa lähetimme ne sinulle.
2. Maksamme palautuksen postimaksun puolestasi. Merkitse lähetykseen "ASIAKASPALAUTUS".
3. Liitä lasku mukaan. Ilmoita palautuksen syy kirjoittamalla se laskuun tai erilliselle paperille.

 

Palautusosoite:
Ifolor OY/ASIAKASPALAUTUS
Posliinitehtaankatu 1
04260 KERAVA

Asiakaspalvelu

Avoinna ma - pe klo 9 - 17.

Vaihde: avoinna ark. klo 8.00 – 16.00

Puhelin: (09) 348 400
Faksi: (09) 348 40 398
Sähköposti: asiakaspalvelu@ifolor.fi


  • Payment_Home_FI-FI
Palaa ylös