Tyytyväisyystakuu

Tyytyväisyystakuu ilman muttia ja jossitteluja

Valokuvat kertovat erityisistä hetkistä elämässäsi ja säilyttävät tärkeät muistosi elävinä. Kun haluat pysyvän valokuvamuiston ja teet ifolorilta tilauksen, haluamme sinun olevan 100 %:n tyytyväinen. Jos tilaamassasi tuotteessa on virhe, teemme sinulle uuden vastaavan tuotteen veloituksetta.

Varmista jo tilatessasi, että saat täydellisen tuotteen

Annamme kaikille ifolorin tuotteille tyytyväisyystakuun. Mikäli tilaamassasi tuotteessa on suunnittelu- tai valmistusvirhe, tai kuljetuksen aikana syntynyt vaurio, saat uuden vastaavan tuotteen tilalle.

Jotta tilaamasi tuote vastaa kaikkia toiveitasi, muista jo tilausta tehdessäsi nämä asiat: 

  • Varmista, että valokuvasi resoluutio on riittävä. Ohjelmistomme ilmoittaa aina liian alhaisesta resoluutiosta. Valitse silloin toinen valokuva. 
  • Käytä esikatselu-toimintoa ja tarkasta huolellisesti, että kuvien rajaus on sellainen kuin haluat. 
  • Lue kaikki kirjoittamasi tekstit huolellisesti läpi, ettei mukaan livahda ikäviä kirjoitusvirheitä. 
  • Kun teet tilausta, varmista vielä, että tilaamasi tuote ja kappalemäärä on oikea. 

Jos tilaamisessa on ongelmia, olemme täällä auttamassa sinua eteenpäin.

Rajoitukset

Sinun tyytyväisyytesi on meille kaikkein tärkeintä ja siksi annamme ifolorin tuotteille tyytyväisyystakuun. On kuitenkin muutamia tilanteita, joissa tyytyväisyystakuu ei ole voimassa:

  • Vahingossa tehty tuplatilaus 
  • Olet tilannut väärän muotoisen tai kokoisen tuotteen 
  • Olet tilannut väärän tuotteen ja/tai siinä on vääriä ominaisuuksia, esim. kuvakirja on vahingossa tilattu kierresidonnalla 
  • Erikoistarjous, alennuskoodi tai kuponki on jo käytetty

Miten tyytyväisyystakuu toimii?

Jos huomaat tuotteessasi suunnittelu- tai valmistusvirheen, tai kuljetuksen aikana syntyneen vaurion, tee ilmoitus asiakaspalveluumme 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottohetkestä. Saat tyytyväisyystakuun puitteissa uuden vastaavan tuotteen veloituksetta. Emme anna tuotteista rahallista hyvitystä.

Toimi näin:

  • Siirry asiakaspalvelun sivuille 
  • Kerro, miksi tuote ei vastaa tilaamaasi tuotetta 
  • Täytä yhteystietosi 
  • Lisää sivulle kuva tuotteesta 
  • Lähetä lomake ja me otamme sinuun mahdollisimman pikaisesti yhteyttä 

Säilytä tilaamasi tuote, kunnes asiasi on käsitelty. Joissain tapauksissa tuote pitää palauttaa virheen selvittämiseksi. Ifolor voi kieltäytyä korvaavien tuotteiden toimittamisesta, mikäli tyytyväisyystakuun suhteen ilmenee väärinkäytöksiä, eikä meillä ole velvollisuutta ilmoittaa syytä tällaiselle kieltäytymiselle.