Ifolor toi realityn mainontaan – asiakkaan aidot kuvat mainoskampanjan keskiössä

Ifolorin Keravan tehtaan kautta kulkee miljoonittain suomalaisten kuvia vuodessa. Nyt yhden asiakkaan kuvat pääsivät mukaan yrityksen mainoskampanjaan.

”Tuotteemme tehdään asiakkaiden omista kuvista, ja halusimme tuoda arjen aidot hetket myös mainontaamme”, kertoo ifolorin kampanja- ja sisältötiimin vetäjä Päivi Pietarinen.

Vuosikirjakampanjan tähteä lähdettiin etsimään asiakkaiden joukosta avoimen haun kautta. Hakijoita tuli monta kymmentä. Hakijoiden joukosta valikoitui kouvolalainen Hanna Ylönen, joka pääsi esittelemään kulunutta vuottaan ifolorin mainokseen.

”Mainos koostettiin Hannan itse kuvaamista videoista ja kuvista. Haluamme tehdä aitoa ja elämänmakuista mainontaa, ja tämä tuntui juuri oikealta tavalta. Meille oli tärkeää, että vuosikirjakampanjan tähti on meidän asiakkaamme, jolle arjen hetkien tallentaminen tuotteisiimme on tuttua”, iloitsee Päivi Pietarinen.

Asiakkaan kuvista tuotettu mainosfilmi oli ifolorille ensimmäinen. Myös Hannalle kokemus oli uusi, mutta hän heittäytyi tehtävään innolla. Kuvauspäivässä hän muun muassa pääsi äänityskoppiin ensimmäistä kertaa elämässään.

”Oli kyllä todella ihana päivä”, kommentoi Hanna Ylönen kokemustaan kuvauspäivästä.

Vuosikirjakampanjan mainos näkyy tv:ssä, somekanavissa ja bannerimainoksissa 22.1.2023 asti. Mainoksen voit katsoa täältä.

Lisätietoja antaa:
Päivi Pietarinen