Pienyrittäjä: käytä kuvakirjaa markkinoinnissa!
RokRokInc. -tuotemerkillä kierrätyskoruja käsityönä valmistavan Ansku Knuutin tehtävänä on hankkia lisää jälleenmyyjiä tuotteilleen. Tässä työssä Ifolorin kuvakirja on auttanut häntä valtavasti. Mitenkö? Lukaise Anskun ajatukset ja ota pienyrittäjän vinkit käyttöösi!
“Teen koruja vanhoista nahkatakeista käsin leikkaamalla sekä kirjavista kirpparilöydöistä muokkaamalla. Ifolorin kuvakirjan avulla voin esitellä laajaa mallistoani kaupoille kätevästi!
Tärkein tehtäväni tällä hetkellä on hankkia tuotteilleni jälleenmyyjiä. Kokemukseni perusteella pienyrittäjän myyntityössä henkilökohtainen kohtaaminen on edelleen toimivin keino vakuuttaa ostaja.
Tapaamisissa puheen lisäksi tarvitsen tuotteiden esittelyyn kättä pidempää. Muutaman fyysisen tuotteen mukana pitäminen on oleellista, mutta koko laajaa tuotantoani en voi tapaamiseen tuoda. Ifolorin kuvakirja toimiikin äärettömän näppäränä malliston esittelyapuna.
Nykyään digitaalinen läsnäolo on yritykselle välttämätöntä, mutta ihmiset ovat edelleen ihmisiä. Ihmiset muistavat, ymmärtävät ja kiinnostuvat asioista, joita he voivat koskettaa muutenkin kuin kännykän ruudulla. Suosittelenkin antamaan ärsykkeitä ostajan kaikille aisteille!“
Tässä yksinkertaiset vinkkini uuden yhteistyökumppanin hurmaamiseen:
1. Tee vaikutus ostajaan omalla valoisalla persoonallasi. (Fiilis)
2. Anna ostajan koskea ja tutustua fyysiseen tuotteeseen. Lahjoita esittelykappale käyttöön. (Tuntoaisti)
3. Laajenna ostajan ymmärrystä brändistäsi ja tuotevalikoimastasi Ifolorin tuotekirjalla. (Näköaisti)
4. Osoita ammattimaisuutesi esittelemällä yrityksesi nettisivut ja sosiaalinen media sekä kertomalla valmistusprosessista. (Kuuloaisti)
5. Vakuuta ostaja tuotteen laadusta innostuksellasi ja uskollasi omaan tuotteeseesi. (Fiilis)
HUOM! Tilaa yrityksesi esittelyyn kuvakirja täältä! »
Pienillä teoilla tasaista tulosta
“Aloitin kierrätyskorujen suunnittelun harrastuksena kymmenen vuotta sitten ja pikkuhiljaa tekeminen on kasvanut kasvamistaan. Nyt voin joko painaa kaasupoljinta tai jättää homman harrastukseksi.
Opiskelin liiketaloutta markkinointi ja yritysviestintä pääaineinani ja olen tehnyt alalla tuloksekasta työtä suurillekin firmoille. Silti oman yrityksen markkinointi on aina äärettömän vaikeaa! Suosittelenkin pienten tekojen tasaista tahtia ja yhden asian kerrallaan tekemistä.
Ifolorin kuvakirja on yksi asioista, joka on helppo, nopea ja yksinkertainen toteuttaa. Silti tämä pieni asia voi tehdä suuren vaikutuksen myyntiisi, kun saat yhden, kaksi tai kymmenen uutta ostajaa pauloihisi.
Oletko kanssani samassa veneessä? Anna itsellesi armoa, pidä yllä aurinkoista energiaa ja jatka työtä tasaiseen tahtiin!”
Selaa Anskun korukirjaa
Menestystä, tsemppiä ja iloa työhön,
Ansku Knuuti / RokRokInc.
www.rokrokinc.com
www.instagram.com/rokrokinc
www.facebook.com/rokrokinc