Robin Packalen ja ifolor tekivät yhdessä upeat valokuvataulut – ”Tämä on match made in heaven”

Suosikkiartisti Robin Packalenilla oli visio, kuinka luoda uusi – ja entistä loistokkaampi – elämä fanijulisteille. Niinpä hän otti yhteyttä ifoloriin, ja yhdessä kehitimme visiota pidemmälle. Nyt ifolorin verkkokaupassa on myynnissä kymmenen säkenöivän valokuvataulun kokoelma – ja nopeimmille signeeratut erikoiskappaleet.

Robin Packalenia on harmittanut perinteisten fanijulisteiden katoaminen. Varsinkin, kun hänellä itsellään oli huippuammattilaisten ottamia taiteellisia valokuvia, jotka hän halusi tarjota myös faniensa ja muiden tyylikkäistä valokuvista kiinnostuneiden saataville.

Tästä syntyi visio nostaa laadukkaat fanikuvat uuteen loistoon. Robin Packalen otti yhteyttä ifoloriin keväällä 2021, ja löysi Suomen suosituimmasta kuvapalvelusta täydellisen kumppanin ideoidensa toteuttamiseen.

”Löysimme heti yhteisen sävelen ja tavoitteet. Yhdessä tekeminen oli mahtavaa, sillä Robin Packalen oli superinnostunut projektista ja aidosti sydämellä mukana. High end -fanituotteet ovat maailmalla suosittuja, mutta Suomessa vastaavia ei ole juurikaan tehty”, ifolorin brändistä ja viestinnästä vastaava Sanna Laine sanoo.

”Olimme ifolorin kanssa alusta asti match made in heaven. Molemmille osapuolille oli heti selvää, että teemme tauluista korkealaatuisia, kauniita ja kestäviä. Laadukkaat valokuvataulut ovat näyttäviä sisustuselementtejä, ja niillä saa luotua erilaista tunnelmaa eri huoneisiin. Siinä mielessä ne eivät ole vain fanitauluja”, Robin Packalen hehkuttaa.

Ifolorin kuva-ammattilaiset tekevät taulut Keravan tehtaassa

7. syyskuuta lanseerattuihin Robin Packalen -valokuvatauluihin on vangittu niin pop-maailman loistoa ja maagisuutta keikkalavoilta kuin intiimimpiä hetkiä takahuoneista. Taulumalleja on kaksi – galleriataulu ja metallitaulu – ja kokovaihtoehtoja kolme. Taulut ovat tilattavissa ifolorin verkkokaupasta.

Sanna Laine kertoo, että kuvat valittiin niin, että kuka tahansa voi ripustaa sisustustaulun seinälleen itsenäisenä taideteoksena. Kuvien värimaailmat ja tunnelmat sopivat erilaisiin tiloihin ja sisustuksiin. Taulut ovat kestävä, kaunis ja ajaton lahjaidea.

Sisustustaulut tehdään ifolorin Keravan kuvatehtaassa. Kaikilla ifolorin kuvatuotteilla on Suomalaisen Työn Liiton Avainlippu-tunnus.

”Kuvatuotteiden kestävyys ja kotimaisuus on suomalaisille tärkeää. Tämä kävi ilmi keväällä tekemässämme kuluttajatutkimuksessa, johon vastasi yli 2 000 ihmistä. Toivomme, että uniikit valokuvataulumme ilahduttavat ihmisiä vielä vuosikymmenienkin päästä”, Sanna Laine sanoo.

Ifolorin oma kotimainen tuotanto ja vuosikymmenten vahva osaaminen kiinnostavat kovasti Keravalla vieraillutta Packalenia, joka taistelee kertakäyttökulttuuria vastaan. Hän signeerasi paikan päällä käsin 240 taulun erikoiserän – signeeratuilla kappaleilla yllätämme nopeimmat taulun tilaajat.

”Tykkään tehdä asiat isosti ja näyttävästi, ja kiinnitän huomiota yksityiskohtiin. Se välittyy valokuvistakin. Kun sain ensimmäiset testivedokset tauluista, ajattelin että tämä on hienompi hetki kuin elämäkerran julkaisu. Olin superfiiliksissä! Valokuvat kuvastavat minua ja tuovat hyvin esille sen, millainen olen persoonana.”

Uudet valokuvataulut ovat näyttävästi esillä Packalenin uudella Sucker For That Love -musiikkivideolla, joka kuvattiin elokuun lopussa Helsingin Jätkäsaaressa Clarion-hotellissa.

Mediakuvat:
Uutiskuva: https://ifolor.emmi.fi/l/KKkmthMQvHzb
Robin Packalen -tauluvalikoima: https://ifolor.emmi.fi/l/sCP_PXhK5btK

Robin Packalen -tuotteet: Robin Packalen -tuotteet ifolorin verkkokaupassa

Lisätietoja antaa:

Sanna Laine, Ifolor, brändi ja viestintä, sanna.laine@ifolor.fi, 040 553 2669

Enemmän iloa lempikuvista. Me ifolorilla olemme olleet mukana tallentamassa suomalaisten elämän huippuhetkiä vuodesta 1926, ja täällä meidät on aiemmin tunnettu Helioksena, Kuva-Sampona ja Ifinä. Kymppikuva on ympäri maailmaa levinnyt keksintömme, ja nykyään kehitämme erityisesti digitaalisia palveluitamme. Laatu ja asiakkaidemme tyytyväisyys ovat meille kunnia-asioita. Tänä päivänä meitä ifolorilaisia kuva-asiantuntijoita on Suomessa 70 ja joulusesonkina henkilöstön määrä kaksinkertaistuu. Keravan kuvatehtaallamme syntyy vuosittain tilauksesta yli miljoonaa uniikkia kuvateosta ja -tuotetta, jotka ilahduttavat asiakkaitamme ympäri Suomen. Haemme vahvaa kasvua muista Pohjoismaista, ensisijaisesti Ruotsista. Perheomisteisen konsernin pääkonttori sijaitsee Sveitsissä ja toimimme kaikkiaan 15 maassa.